Training Senioren week 1 t/m 7 maart 2021

Ook deze week willen we jullie weer in de de benen krijgen. Het duurt weliswaar nog lang, voordat de winter gaat beginnen. Maar wie in de lente en zomer investeert, is degene die in de winter het meest rendeert. Douwe heeft weer een paar mooie trainingen gemaakt. Pik eruit wat voor jou haalbaar is.

Nu het mooi weer wordt, pak regelmatig even de racefiets voor een blokje om. Je krijgt er inhoud van en regelmaat.
weekSTG FerwertFietstraining maandag 1 tot zondag 7 maart2021
9interval kleinomschrijvingrust
W.U10 minrustig fietsen redelijk been ritme 95 tpmlicht verzet lekker warm draaien
Kern10 min6 x 0,5 min. beetje bij 1 min. rustig door fietsenblijf lekker ritme draaien
20 minbegin langzaam, elke km 1 km sneller tot maxals je bij 20 km/uur begint eindig je bij 30 km /uur
20 minrustig duur lekker ritmeprobeer tempo vast te houden
8 min.3×1 min.grote plaat op de trappers staan stoempen2 min rustig peddelen
C.D.15 minuitfietsenlicht verzet
weekSTG Ferwertskeelertraining maandag 1 tot zondag 7 maart2021
9licht intervalomschrijvingdiv.
W.U3 x 5 minrustig in rijdenlicht rijden kortere slag in de wind
Kern2 x 101 ronde rustig 1 ronde beetje meer2 min rust na de oefening
5 x5x steigr.telkens voor de wind lange slag naar tempo1 min rust diep blijven zitten
4 x 1 Ronderustig en diep blijven zitten 1,5 R rustook snelheid in de wind vasthouden
3 minrustig duur en probeer diep te blijven zittenvoor de wind uitrusten lange slag
3 x 1 minrustig maak goed je slag afarmzwaai met 1 hand ondersteunen
C.D.2 x 4 minrustig uitrijden probeer diep te blijven zittenkom je omhoog dan eerder rust en weer opnieuw
weekSTG FerwertDroogtraining maandag 1 tot zondag 7 maart2021
9interval kleinomschrijvingdiv.
W.U10 minrustig in sukkeldrafje inlopen om warm te wordenlicht lopen let er op dat je voet naar voren wijst
beetje je spieren rekken en strekkenje mag niet koud worden
Kern2 x 3 mintoutje springenlaatste x met een drafje erbij
10 minrustig drafje telkens om de min. 15 sec. naar max15 sec ritme
5 min3 x 1 min Langzame schaatspasknie bij je knie langs en doorhalen naar voor
3 x 2 minschaats sprongenlet er op dat je heup boven je standbeen komt
3 x 2 min2 min toutje springen1 min rust tussen de oef
8 min4 x start en een sprintje trekken van 15 meterstart training reactie training
C.D.5 minrustig uitlopen duurna de training niet koud worden en de jas aan

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.