Nieuwe training beschikbaar week 8 juni 2020

Ondanks dat de gezamenlijke zomertrainingen deze week beginnen, willen wij jullie ook voor de komende week weer een trainingsschema meegeven. Niet iedereen mag tenslotte aan de gezamenlijke trainingen deelnemen door de gevolgen van het coronavirus.

Ook als je wel aan de gezamenlijke trainingen meedoet, kun je natuurlijk dit trainingsschema gebruiken voor de andere dagen. De donderdag en zondag zijn rustdagen. Op de andere dagen kun je je lekker uitleven. Train je met een hartslagmeter, dan kun je de zones Z1 t/m Z5 achter een aantal oefeningen gebruiken.

MaDiWoVrZa
skeelerenWandelenhersteltraining fietsenDroogtrainingduurtraining
15 min inrijden Z2stevig lopen Z120 min inrijden Z110 min inlopen dribbel0,5 in Z2
4 x 100 m / 100 m.ongev. 7 km6 x elke min. 10 sec sprint Z44 x schaatsoef en dribbel0,5 in Z3
2 min diep R 1 min15 min in Z3er tussen oef.toutjespr.0,5 in Z2
4 x 100 m / 100 m.4 x 30 sec 1 min. /R 3 min.schaatsplank/ elastiekfietsen/
2 x 6 min. 6 min rust15 min. in Z2interval 120/160 2 x 3 xskeeleren
steigr. 4 x 100 300 R2 x 20 sec / 1 min. Rserie rust 3 min.
3 min een hand losrust 3 min Z16x elke min 10 sec. Sprint
10 min duur Z315 min uitrijden Z210 min duur Z 4
uitrijden en uitlopenuitlopen

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.