Trainingsschema voor week 25 mei 2020 beschikbaar

Ook voor de komende week heeft Douwe Brouwer weer een mooi trainingsschema gemaakt. Vanaf maandag ziet het weer er goed uit. Er is dus geen enkele reden om niet in beweging te komen.

Week 25 mei        
Ma Di Wo Vrij Za
Skeeleren joggen fietsen droogtraining duurtraining
15 min inrijden Z2 Joggen in Z2 5 km. 20 min inrijden Z1 10 min inlopen dribbel etc. 2 uur in Z2
2 x 6 min duur Z3   6 x elke min. 10 sec sprint Z4 10 min oefeningen buikspieren. fietsen/skeeleren
tussen Rust 6 min.   20 min. duur Z3 3 min schaatspassen  
8 x 30 sec / 30 sec.   6 x elke 2 min. 12 sec sprint 12 min pittige duurloop Z4  
4 x 0,5 min lange slagen   15 min duur Z3 rust wandelen 3 min.  
10 min technisch uitrijden   6 x 30 sec Z4 / 2 min rust Z1 elastiek starthouding schaatspassen  
10 min uitlopen   20 min uitrijden Z2 10 min. uitlopen  

Zoals je kunt zien is er geen training op donderdag en zondag. Dat zijn komende week de rustdagen. Rust nemen is belangrijk voor je herstel, dus doe dat dan ook! Train je met een hartslagmeter, dan kun je gebruik maken van de hartslagzones achter een aantal oefeningen(Z1 t/m Z5).

We wensen je veel trainingsplezier voor de komende week!

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.