Trainingsschema voor week 1 juni 2020 beschikbaar

Tweede Pinksterdag is een mooie dag om te beginnen met de trainingen voor de komende week. Het belooft mooi weer te worden. Alle reden dus om de door Douwe Brouwer geplande trainingen onder aangename temperaturen uit te voeren.

De komende week kun je je zes dagen naar hartenlust uitleven. De zondag mag je bijkomen van allen inspanningen. Als je een hartslagmeter gebruikt, dan kun je de hartslagzones(Z1 t/m Z5) achter sommige oefeningen gebruiken. Dan weet je in ieder geval dat je op dat moment de juiste inspanning levert.

Ma Di Wo Do Vr Za
Skeeleren hardlopen/joggen Fietsen joggen droogtraining duurtraining
10 min inrijden Z2 3 km Z3  15 min 20 min infietsen Z1 joggen Z2 10 min inlopen dribbel 0,5 in Z2
10 min in Z3 1 km Z2    5 min eigen tijdrit  ongev. 1 uur 10 min oef. Buik rug etc 0,5 uur in Z3
10 min in Z4 2 km Z3   10 min dus zelf 15 min alles Z5   inlopen 1500 meter test 1 uur in Z2
tussen rust 2 min 0,5 km Z2  2,5 min 15 min 110 cadans herstel   1500 meter test  
serie rust 5 min 1 km Z1   7 min 3 x 10 sec. Z4 / 1 min.R   spel (voetbal of zo) Fietsen /
10 x 30 sec / 30 sec       uitlopen skeeleren
4 x 100 diep   20 min uitrijden Z2      
10 min techn.uitrijden          
10 min. uitlopen          

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.